Урологія

Консультація і огляд уролога

Уролог – це спеціаліст, який лікує захворювання, пов'язані з органами сечостатевої системи у чоловіків і жінок. Відвідування уролога для деяких може бути пов'язано з серйозним стресом, викликаючи у пацієнтів страх перед оглядом, збентеження у разі потреби розповісти про свої проблеми і незнання медичної термінології. Але нетримання сечі та інші хвороби, пов'язані з сечовиділенням, можна ефективно лікувати тільки завдяки урології.

Які хвороби лікує уролог

В компетенцію лікаря-уролога входить лікування захворювань сечостатевої системи:

●     Хвороби зовнішніх статевих органів (фімоз, гідроцеле, крипторхізм, емфізема).

●     Обстеження та лікування інфекцій, що передаються статевим шляхом.

●     Запальні процеси статевих органів – чоловічих і жіночих.

●     Сечокам'яна хвороба, яка може викликати напад ниркових кольок.

●     Хронічні захворювання.

●     УЗД сечостатевої системи.

●     Діагностика та лікування гострих сечостатевих інфекцій.

●     Дисфункція сечового міхура (неконтрольоване сечовипускання, затримка сечі).

●     Гематурія (проявляється появою крові в сечі і вимагає ретельної діагностики).

●     Лікування захворювань нирок.

Уролог також лікує такі дефекти, як гіпертрофія передміхурової залози. Він займається проблемами, пов'язаними з ерекцією, імпотенцією і чоловічим безпліддям, які часто виникають внаслідок доброякісної гіперплазії або раку простати.

Як підготувати себе для візиту до лікаря

Перед візитом до уролога, слід подбати про відповідну гігієну інтимних місць. На прийом потрібно взяти з собою результати попередніх досліджень.

Також варто записати назви ліків, які ви приймаєте, так як лікар може запитати про них в ході візиту. Чим більше інформації надається лікарю, тим легше буде визначити, що пацієнта турбує.

Які дослідження проводить лікар-уролог

Після співбесіди і отримання необхідних даних, доктор приступає до обстеження.

У медичному центрі практично при всіх урологічних консультаціях проводиться також ультразвукове дослідження (УЗД), яке суттєво впливає на точність діагностики.

Клініка надає послуги професійного лікаря-уролога, який допоможе визначити проблему та назначить необхідне лікування. Записатися на прийом можна за номерами телефону, вказаному на сайті або скориставшись онлайн-формою зворотнього зв'язку.