Дитячий фтизіатр

Консультація дитячого фтизіатра | Софіївська Борщагівка

Консультація і огляд дитячого фтизіатра

Медична консультація дитячого фтизіатра відіграє важливу роль в діагностиці маленьких пацієнтів і є першим кроком у процесі лікування. Завдяки консультації вузьконаправлений фахівець може ознайомитися із історією хвороби дитини та результатами аналізів. На підставі цього лікар ставить попередній діагноз, а також проводить додаткові тести та обстеження, які підтвердять або спростують його припущення.

Лікар фтизіатр займається не тільки лікуванням і профілактикою, але й виявленням такого небезпечного захворювання, як туберкульоз. Ця хвороба досить багатогранна і здатна вражати не тільки легені, але й інші органи: печінку, нирки, кишківник, кістки, м'язи, судини та інше.

Коли потрібно звернутися до фтизіатра?

В більшості випадків у дітей з симптоматичним туберкульозом розвиваються хронічні постійні симптоми, які зберігаються протягом більше 2 тижнів без видимого поліпшення:

• субфебрильна температура, яка не збивається
  • постійний кашель, що не піддається лікуванню
  • збільшені лімфатичні вузли в районі трахеї, набряк спини
  • різке, безпричинне зниження ваги і відмова від їжі
  • підвищена пітливість (особливо в нічний час)
  • слабкість, апатія, стрімка втома.

Якщо ж дитину направили на консультацію до дитячого фтизіатра за результатами реакції Манту – це ще не означає, що вона хвора на туберкульоз. Тим не менш, слід якомога швидше показати її спеціалісту – бажано протягом 6-ти днів з моменту проведення тесту Манту.

При собі необхідно мати:

Виписку з амбулаторної карти дитини, де є дані про щеплення БЦЖ та наявності рубця, відомості про всі проведені реакції Манту, із зазначенням розмірів рубців (мм), історію хвороб, починаючи з народження та дані о хронічних захворюваннях.

Результати аналізів крові і сечі (загальні).

Рентгенівські знімки органів грудної клітини за поточний рік, якщо робилися.

Також, потрібно надати результати флюорографії всіх дорослих членів сім'ї (старше 14 років), які проживають разом з дитиною.

Діагностичні методи

На підставі наявних скарг і для встановлення остаточного діагнозу дитячий фтизіатр призначає наступні методи діагностики:

• шкірна туберкулінова проба (реакція Манту)
  • аналіз відхаркувального мокротиння
  • печінкові проби та інші.

Але основними є рентгенологічний знімок грудної клітини і томографія легенів. Після детально зібраного анамнезу і отримання всіх результатів клінічного обстеження, лікар призначає курс відновлювальної терапії.

Медичний центр ALFA CLINIC пропонує широкий спектр необхідних послуг дитячого лікаря-фтизіатра:

• консультація частохворіючих дітей із захворюваннями дихальних шляхів
  • комплексне обстеження
  • лабораторні та візуальні дослідження
  • виявлення різних форм туберкульозу (легеневий, позалегеневий)
  • визначення можливих груп ризику
  • профілактика лікування
  • рекомендації по оздоровленню.

Лікарі, які працюють в нашій спеціалізованій привітній клініці – це люди з величезними знаннями, професійним досвідом та індивідуальним підходом в кожному конкретному випадку.