Гінекологія

Профілактичні огляди це обов'язкова процедура ,яку кожна людина повинна проходити 1 раз на рік. Вона включає в себе проходження загально клінічних досліджень (загальний аналіз крові, загальний аналіз сечі,флюпографія, УЗД).

Але жінка, окрім цього, в обов'язковому порядку повинна відвідувати лікаря гінеколога,який проводить базове обстеження,яке включає в себе:

- Огляд

- Кольпоскопія

Огляд шийки матки за допомогою спеціального обладнання з проведенням при необхідності додаткових проб.

- Забір необхідних аналізів

Онкоцитологія, мікроскопія виділень

- Проведення УЗД органів малого тазу

Тільки після проходження цього обстеження лікар гінеколог ALFA CLINIC зможе дати подальші рекомендації стосовно дообстеження,та при необхідності лікування. Для зручності пацієнтів в Альфа Клінік, під час проходження профілактичного огляду жінки, її статевий партнер також зможе пройти профілактичний огляд у досвідченого уролога нашого медичного центру, отримати професійну консультацію з подальшими рекомендаціями

Ви можете пройти повне обстеження на інфекції, що передаються статевим шляхом.

Лікар розробить індивідуальний план лікування, надасть консультацію щодо профілактики та за необхідністю надасть консультацію з приводу контрацепції.

Паралельно із обстеженням жінки її статевий партнер також зможе пройти повне обстеження на інфекції, що передаються статевим шляхом у лікаря уролога медичного центру Альфа Клінік на Софіївській Борщагівці.

Включає в себе такі етапи:

1. Обстеження жінки та статевого партнера на захворювання, що передаються статевим шляхом (ЗПСШ);

2. Обстеження на наявність віруса папіломи людини (ВПЛ);

3. Гормональний скринінг;

4. Онкоцитологічне обстеження ПАП тест.

Після проведення повного обстеження розробляеється індивідуальний план лікування ерозії шийки матки, який може будти медикаментозним або хірургічним.

В нашому медичному центрі ALFA CLINIC в Києві використовуються сучасні методи діагностики та лікування ерозії шийки матки за допомогою найсучаснішого обладнання та професійного підходу.

Інтимна контурна пластика,безопераційна процедура,за допомогою якої жінка може вирішити ряд проблем,які вже існують,а також попередити іх виникнення.

За допомогою інтимної контурні пластики можна відновити стан слизової оболонки піхви,зовнішніх статевих органів,покращити загальний стан,відновити та зробити яркими відчуття під час інтимної близькості,зробити жінку більш чуттєвою і впевненою у собі.

Також ця процедура має досить великій профілактичний момент: попередження та лікування нетримання сечі,попередження опущення стінок піхві.

Для жінок,які піклуються про зовнішній вигляд,загальний стан зовнішніх статевих органів-ця процедура принесе максимум задоволення.

В ALFA CLINIC процедуру проводить досвідчений лікар, з великим досвідом виконання цієї процедури.

Plasmolifting - це метод стимуляції регенерації тканини шляхомісцевого введення ін'єкційної форми тромбоцитарної аутологічної плазми. Це є потужним клітинно-біологічним активатором, покращує метаболізм і мікроциркуляцію в тканинах.

Показаннями для проведення Plasmolifting є:

- безпліддя;

- хронічний сальпінгоофорит;

- хронічний ендометрит;

- злукова хвороба органів малого тазу

- крауроз вульви;

- урогенітальні дистрофії.

Основними ефектами після проведення курсу є:

- протизапальний;

- протимікробний;

- поліпшення мікроциркуляції і метаболізму;

- відновлення слизової оболонки шийки матки та піхви;

- посилення коллагеноза;

- усунення дискомфорту в інтимному житті;

- підвищення тонусу м'язів тазового дна;

- поліпшення якості життя;

Протипоказаннями процедури є:

- вагітність;

- системні захворювання крові;

- онкологічні захворювання;

- гострий інфекційний процес.

Гінеколог Альфа Клінік використовує метод Plasmolifting який відповідає міжнародним стандартом якості ISO і CE, має необхідні сертифікати. Для роботи використовуєтся спеціалізоване обладання, яке забеспечує якісне проведення процедури плазмоліфтингу.

Головне в лікуванні безпліддя є комплексний підхід, повне клінічно-лабораторне обстеження пари, яке в ALFA CLINIC проводить лікар акушер-гінеколог, уролог, терапевт з розробкою подальшого ведення та лікування пари.

Індивідуальний підбір контрацепції для кожної окремої жінки є вирішення багатьох проблем, починаючи від запобігання від небажаної вагідності до лікування деяких гінекологічних станів. Гінеколог Альфа Клінік надасть професійну консультацію з приводу контрацепції, допоможе підібрати метод останньої, використовуючи сучасні підходи.